En calidad de Afiliado de Amazon, obtengo ingresos por las compras adscritas que cumplen los requisitos aplicables
Resultados 1 al 1 de 1

Tema: Aprèn a dibuixar en una hora

  1. #1
    Jovencit@ en el foro Avatar de Robert Aubery
    Fecha de ingreso
    08 dic, 13
    Mensajes
    3

    Predeterminado Aprèn a dibuixar en una hora

    http://www.amazon.es/dp/B00HE2DSV0

    Nombre:  image.jpg
Visitas: 93
Tamaño: 94.5 KB

    L'any 1979, Betty Edwards, una professora de dibuix que ensenyava a la Universitat Estatal de Califòrnia, va publicar un llibre sorprenent on explicava que qualsevol que tingués dos hemisferis al cervell podia aprendre a dibuixar. Atès que els éssers humans sortim de la cadena de muntatge amb aquests dos hemisferis, qualsevol podia desenvolupar una notòria habilitat per al dibuix ... si se li ensenyava com fer-ho.

    El primer que em vaig preguntar, i encara no he tobat resposta, quan vaig comprovar, primer amb mi mateix i després amb la meva classe de nens de deu anys, que el que explicava el llibre “Aprendre a dibuixar amb el costat dret del cervell” funcionava és com és possible que el mètode Edwards no sigui més conegut. Han passat més de trenta anys des de la seva publicació, temps suficient perquè el llibre es conegués a nivell mundial. Es derrocaven en ell mites com que dibuixar és un do només a l'abast d'uns pocs elegits, o que es necessita molt de temps per desenvolupar aquesta capacitat. Gràcies al seu mètode, milions de persones a tot el món podrien aprendre una altra manera meravellosa d'expressar les seves emocions. Però puc comptar amb els dits de la mà esquerra el nombre de professors d'educació artística que coneixen la seva existència. No deixo de recomanar el llibre a professors i alumnes a la meva Universitat i a la meva escola i ningú sembla haver sentit parlar mai d'ell.

    Així que m’he proposat escriure aquest ebook per si tu tampoc havies sentit xerrar mai de Betty Edwards, per fer-te saber que pots aprendre a dibuixar en només una hora, que és tot el temps que necessito a les meves classes per ensenyar als meus alumnes tot allò que han de sebre per desenvolupar aquesta meravellosa capacitat per a la qual tots estem capacitats, i amb l'esperança que quan ho comprovis per tu mateix no deixis que el missatge es perdi pel camí i ensenyis a dibuixar a la teva parella, als pares, als teus fills i als teus amics. I si ets professor, a tots els teus alumnes.

    Hi ha idees que haurien de ser conegudes i compartides per tothom. Aquesta és una d'elles.

    http://www.amazon.es/dp/B00HE2DSV0

  2. El Siguiente Usuario Agradeció a Robert Aubery Por Este Mensaje:


Temas similares

  1. No puedo cambiar la hora a mi prs-505
    Por LUPS en el foro PRS-505
    Respuestas: 4
    Último mensaje: 19/01/2010, 16:56
  2. Poner en hora el K2...
    Por rfog en el foro Amazon Kindle
    Respuestas: 22
    Último mensaje: 07/06/2009, 10:27
  3. Dudas a la hora de comprarme el PRS-505 o no
    Por legolas2069 en el foro PRS-505
    Respuestas: 22
    Último mensaje: 25/02/2009, 10:39
  4. Hora En El Foro
    Por NaRuTo1982 en el foro Cuestiones de la web
    Respuestas: 11
    Último mensaje: 14/01/2009, 23:35
  5. Error con la hora del Papyre??
    Por xdavex en el foro Papyre
    Respuestas: 5
    Último mensaje: 26/12/2008, 15:08

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •